Slappa i hängmattan

Varken jag eller katten borde ligga i hängmattan, men det är lite svårt att komma ur den ibland.





Taggar: hängmatta;

Retro fönsterlampa

Den nya lampan från Ikea passar perfekt i köket. Matchar luckorna perfekt.

 
Taggar: lampa;

Blomster-string

Den här vyn är väl inte direkt ny, men var tvungen att lägga upp en bild på mina nyinköpta string-stativ till blomkrukor. Dom får göra våra fönster lite gröna tills vi får upp fönsterbrädan.
Taggar: string;

Nygammal stringhylla

Lika dyra som en originalhylla från 50-talet och lika coola:)



 
Taggar: stringhylla;

Da office/guest room klart!

Vårt röd-svarta kontor/gästrum är äntligen klart! Lite IKEA, lite Em och lite äkta 50-tal:)



Taggar: kontor;

Mastbild på La Casa

Ball himmel idag, så vi passade på att ta en mastbild på La Casa!

Taggar: flygbild;

Var ska bilen stå?

Den enda vettiga takhöjden för stången där det dessutom fanns tillräckligt med svängrum var garaget, så numera har vårt garage förvandlats till Dance Studio054! 
Om jag, Jessica, inte minns fel, så började min mycket framgångsrika danskarriär i ett garage som hade omvandlats till en balettstudio någonstans i Colombia. Tillbaka till träningen, om jag får ner Johan från stången:)

 
 
Taggar: Garage, dansstång;

Äntligen är den här...

...vår nya soffa. Fjärde gången gillt skulle man kunna säga.



Taggar: soffa, vardagsrum;